Media

header

Veel gestelde vragen

Welke mogelijkheden zijn er voor een proefles:
Je kunt altijd een losse les (of voordeliger: 3 lessen voor 25,-) mee komen doen, 
Boek hier je proeflessen of losse les of kom gewoon een kwartier van te voren binnen en geef aan dat je voor het eerst een losse les komt doen.

Uitgebreider kennismaken:
1 of 3 lessen is vrij weinig om echt de voordelen van yoga te ervaren en daarom raden we als starter het Intro Programma aan!
Klik hier om je in te schrijven voor het introprogramma.

Hoe lang heb je nodig:
Kijk eerst welke les je het meeste aanspreekt. Wil je rust, maar toch ook echt je lichaam actief gebruiken en kracht opbouwen, kies dan voor een Ashtanga basic en/of Rug/nek schouder yoga. Wil je meer meditatie en langer in de houding blijven, kies dan de Stress relief  of de combinatie Ashtanaga basic /Stress relief les om te starten. Beide zijn geschikt voor beginners. Als deelneemt aan het introductieprogramma heb alle vrijheid om de verschillende lessen uit te proberen.

Je hebt een aantal lessen (ongeveer 6) nodig om echt te ervaren wat yoga voor je kan doen. Wees niet ongerust als je niet lenig bent of als je nog nooit yoga hebt gedaan. Geniet van het leerproces en laat het bezinken, je hebt tijd nodig om de houdingen goed te leren en de ademhaling te leren beheersen. Daarna ga je echt de voordelen voelen!
Na ongeveer 3 maanden kun je alle lessen volgen die op het rooster staan.

Wat trek je aan naar een les:
Draag comfortabele kleding zoals joggingbroek of legging met top en neem een vestje mee voor het begin van de les en tijdens de ontspanning.
Wij hebben speciale yogamatten met een goede grip, dus je hoeft geen handdoek mee te nemen (alleen een kleintje als je erg zweet).
De les is op blote voeten.

Blessures en zwangerschap:
Ben je geblesseerd of ben je herstellende, kies dan voor een Stress Relief les. Ben je zwanger, dan kies je de Zwangerschapsyoga (vanaf 16 weken). Voor de 16 weken kun je gewoon deelnemen aan de reguliere lessen, zo lang het goed voelt.

Is het goed om te eten voor een les:
Eet niet te zwaar van tevoren, zodat je al je energie naar het hele lichaam kan gaan en niet alleen naar de maag. Ongeveer 2 uur van te voren is het beste moment om iets te eten.

Wat neem je mee naar een les:
Je hoeft niets mee te nemen we hebben alle materialen: yogamat, kussen, dekens, bolster, blokken in de studio aanwezig. En als je een eigen mat hebt en het fijn vindt om deze mee te nemen dan kan dat natuurlijk.

Na de les:
Drink na de les genoeg water of kruidenthee om alle afvalstoffen af te voeren, dit voorkomt hoofdpijn of misselijkheid na een eerste les. Juist in de eerste lessen moet het lichaam wennen en kan het reageren.

Hoe kan je betalen:
Je kunt online alle abonnementen aankopen, klik hier om naar abonnementen overzicht te gaan.
 Je kunt in de stuiod alleen pinnen. 

Wat zijn onder meer de voordelen van yoga:
Dit zijn de voordelen van yoga die je kunt ervaren:
    •    Het opbouwen van kracht.
    •    Het verbeteren van je houding en flexibiliteit.
    •    Je lichaam in vorm brengen.
    •    Het ontwikkelen van lange en slanke spieren.
    •    Het versnellen van je metabolisme.
    •    Gewichtsverlies.
    •    Het verbeteren van je balans.
    •    Herstellen van blessures en chronische pijn.
    •    Het verminderen van stress.
    •    Versterken van spieren.
    •    Rust creëren in je hoofd.
    •    Je ziel tot rust brengen.
    •    Met bewustzijn in het hier en nu zijn.
    •    Verhogen van je energie en passie.
    •    Emotionele rust en mentale helderheid ervaren.
    •    Jezelf openstellen voor verandering, fysiek en geestelijk.
    •    Meer van het leven genieten!

Klik hier om je in te schrijven voor het intro programma.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Yogadreams Zaandam

Over Yogadreams Zaandam

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec, pellentesque eu, pretium quis,

Ons Logo
Het logo van Yogadreams, het Gingko blad, staat symbool voor: hoop, liefde, toverkracht, tijdloosheid en een lang leven. Boven het blad is een kleine cirkel zichtbaar, deze cirkel staat symbool voor het zaadje. Myrna van Kemenade, “en zo zie ik het ook bij alle mensen die bij ons binnenwandelen. Bij iedereen is de volle potentie aanwezig, de yoga zorgt ervoor dat jij mag uitgroeien tot de beste versie van jezelf, net zoals het zaadje van de Ginkgo mag uitbloeien tot een prachtig blad”

Uniek pand
Bij Yogadreams kan je heerlijk ontspannen tijdens een les of een kopje thee in de lounge. Yogadreams bevindt zich in een heel mooi  karakteristiek pand, een voormalig weeshuis. We hebben 4 fantastische lichte ruime studio's. 

Onze Missie
De missie van Yogadreams is het bevorderen van bewustwording gebaseerd op de Yogafilosofie en beoefening. In de vorm van het geven van lessen, workshops en opleidingen stimuleert het team van Yogadreams mensen bij het verkrijgen van inzichten, verdieping en bewustwording; ingrediënten die kunnen bijdragen aan een groter geluk in jouw leven. 

Volg je hart Volg je dromen

Het team van Yogadreams. 

  ‘Yoga betekent voor mij bewustwording, dat je je bewust bent van je ademhaling en hoe je lichaam reageert op je denken en interacties met andere mensen. Yoga gaat vooral ook over het volgen van je hart, je intuïtie, dát doen wat echt van binnenuit komt. Volg je hart volg je droom!’  - Myrna van Kemenade, oprichtster Yogadreams –